Sunday, October 19, 2008

A venit frigul!!!!

Se arata a fi o zi superba si ma asteptam la o gramada de pesti dornici de a se infrupta din bunatatile de la capatul firului. Din pacate socoteala de acasa nu s-a potrivit cu cea din targ. A fost foarte frig si activitatea a fost foarte redusa. Acestea, combinate cu apa putin crescuta au redus simtitor numarul capturilor. Mi-am lasat azinoapte bocancii in masina si pe dimineatza erau beton.

Pana la urma am prins 3 pastravi, doi la streamer si unul la nimfa. Am incercat de toate, de la stremere de suprafatza la combinatie cu nimfa si la 2 nimfe grele. Niste chestii plasate strategic pe fund chiar pe directia curentului m-au facut sa pierd 4 nimfe cu bila in acelasi loc. Nu stiu daca erau bolovani sau alte structuri dar a fost destul de frustrant.










In fine, nu am de ce sa ma plang, a fost OK, dar ma apuca deja nostalgia. Pt ca se face din ce in ce mai frig si chiar daca nu se inchide sezonul, cred ca o sa o mai raresc cu pescuitul. Raman cu legatul mustelor si cu intocmit planuri pt la anu'.

1 comment:

Kira Wolf said...

Thhanks for writing this