Saturday, October 18, 2008

Tura de seara

A devenit o obisnuinta in ultima saptamana cand ies de la lucru sa profit de lumina tot mai putina a zilelor de octombrie si sa incerc sa mai pacalesc cate un peste. Asta seara a fost destul de greu, probabil fiindca a fost sambata si dimineatza la 8 deja erau masini pe marginea drumului si pescari in apa. Pestii nu s-au mai aratat la suprafatza. Am vazut 2 ridicari intr-o ora de pescuit.
Reteta castigatoare in seara asta a fost o combinatie de nimfa cu streamer. Nimfa pe saltatoare si streamerul in capat. Am urmarit prin asta sa cobor putin streamerul spre pestii care nu mai au atata energie odata cu racirea apei. Spre surprinderea mea musca prinzatoare s-a dovedit a fi nimfa. Un somon mai micutz:







A intrat cand nu mai speram, era aproape intuneric. Cu toate astea, dupa el am mai avut un atac ratat, chiar la suprafatza si o urmarire beton, cu valuri, cum mai vezi la stiuca in apa mica. Din pacate nu au atacat decisiv si uite asa au scapat nepozati...Pe maine se anunta -2 grade dimineatza, dar cred ca imi iau inima in dinti si ii atac pe fund cu niste metale grele (tungsten). daca nu mai scriu nimic o vreme inseamna ca astept dezghetul de primavara sa pot iesi din apa:D.....

No comments: