Tuesday, October 21, 2008

Toamna se numara somonii

Este o vorba p-aci despre vremea din New Hampshire: daca nu iti place, asteapta un minut ca se schimba. Ma plangeam deunazi ca a venit frigul si ca duminica pestii saracii s-au ascuns pe unde au putut si nu au avut chef de bataie. Luni in schimb a fost o zi superba si destul de calda. Temperatura a urcat pana pe la 15 grade si seara nu a adus cu ea o racire pronuntata a aerului. Va dati seama ca nu m-am rabdat sa nu merg la pescuit.
Am ajuns la locul faptei pe la 5 jumate, deci imi ramanea mai putin de o ora de pescuit. Cu o seara inainte legasem o versiune imbunatatita a streamerului care avuse cel mai mult succes pana acum. Am adaugat niste angel hair argintiu ca sa mai reflecte din lumina slaba a apusului. Nu stiu daca rezultatul a fost datorat acestei schimbari sau pestii erau in "feeding frenzy". Cert e ca in cele 50 de minute in care am pescuit am avut 9 atacuri. Trei pesti s-au ales cu poze, trei au atacat in cele mai ingrate momente, cand eram total nepregatit (burta a firului pe apa pe care tocmai o rezolvam sau ridicare a mustei pt un nou lanseu) . Trei au fost atacuri false, nu am avut contact cu pestele deloc.
Iata si protagonistii. Nr1:







Nr 2:







Nr 3:




Asta saracu' avea cateva inotatoare ciuntite probabil mancate de fratii lui in crescatorie. Asta nu l-a impiedecat sa fie cel mai bataios, desi a fost cel mai mic din seara asta. La un moment dat s-a invartit de 4 ori in jurul meu, pt ca nu ii mai dadeam fir, dar nici nu puteam sa il fortez mai tare.
Cand m-am decis sa plec acasa era deja intuneric bine, de abia am vazut sa ies din rau. Ma gandeam la tipul de pe malul celalalt, care nu prinsese nimic si care plecase acasa dupa ce l-am prins eu pe primul. Abia atunci a inceput sa se ingroase gluma.
Acuma sfatul meu e sa incercati si voi modelele astea de streamere pentru ca sunt convins ca ar merge si la alte specii, mai ales la avat si clean. Mai la iarna cand n-o sa am subiecte cu pesti de postat o sa fac niste step-by step-uri. Probabil ca n-o sa fie profesioniste dar cat de cat, poate o sa dea niste idei unora.
P.S. ca tot vorbeam de vremea din New Hampshire: e marti seara si ninge..........

No comments: