Thursday, October 2, 2008

Toamna!

Duminica am iesit la o pescuiala scurta in Franklin, sub baraj, sa vad ce se mai intampla pe acolo acum ca s-au racit apele. Nu am mai fost in zona de prin iulie.
Vremea cam amarata, plouase vreo doua zile si astia de la baraj dadusera drumul la la apa. Am zis ca incerc totusi pe langa mal, poate pestii aia mai puturosi stau la apa mai linistita. Am avut atac la prima lansare, chiar dupa un bolovan care mai indulcea un pic din fortza curentului: un "brown" destul de nervos, chiar daca mai micutz:







Au urmat inca doi, pe langa vreo doua-trei atacuri ratate si doi care au pupat carligul doar pt 3 secunde si s-au carat.

Ca un fapt divers toti au intrat pe portocalia care se vede in prima poza. De obicei pescuiesc cu doua nimfe si aia e pe saltatoare. Acuma ori erau intre ape, ori au preferat sa urce inca 20 de cm ca sa ia bucata care parea mai gustoasa (sau care i-a enervat mai mult).
Cu ocazia asta am testat microringurile de la Hends si mi s-au parut faine de tot. Mai ales in combinatie cu Davy's knot, care probabil e cel mai simplu si mai usor de legat nod pe care l-am vazut vreodata. Incercati-l si o sa ramaneti uimiti cat de repede se leaga si cat de rezistent e daca e executat corect.
Dupa vreo juma de ora explorasem toate locsoarele in care puteam ajunge de la mal, si cum nu imi venea sa imi iau wadersii pe mine, am decis sa explorez inca un rau din apropiere: Smith River. Portiunea in aval de Profile Falls e foarte pescuita, din cauza parcului din zona si a cascadei si o sa folosesc chestia asta, impreuna cu apa crescuta ca motiv pt care nu am prins nimic acolo. In schimb m-am bucurat de peisajul de toamna care incepe sa se dezvaluie:





Am avut doar doua urmariri pana la suprafatza, chiar sub cascada, cand recuperam mustele, niste smallmouths micuti de tot si indecisi.

Per ansamblu nu a fost asa de rau, o dupa amiaza placuta. Bine ca a stat un pic ploaia ca vara asta m-a terminat.
Week-endul asta ma duc din nou in nord pe Connecticut River si vreau sa experimentez cu niste muste noi. Sper ca totul sa mearga conform asteptarilor. Oricum, see you next week cu niste poze (macar cu raul daca nu cu pesti multi si mari).

No comments: