Tuesday, June 17, 2008

















BAKER RIVER

week-endul asta am iesit la o muscareala scurta in unul din locurile mele preferate. Se numeste Baker river si nu e prea departe, cam o ora de condus. dupa cum vedeti e un rau splendid, salbatic si sapat in stanca, desi nu e departe de "civilizatie". Desi apa era foarte scazuta din cauza secetei, in unele gropane ajunge pana pe la 4 metri. Pestii alterneaza, in zona respectiva fiind populat cu rainbow (curcubeu) si brook trout (fantanel), dar am prins si o gramada de brown trout (indigenul de pe la noi) mic, pana in 10 cm. Nimfele sunt total noi pentru pestii astia, se aruncau pe ele ca flamanzii, cei mai multi intrand la hare's ear cu bila aurie de tungsten. M-am intalnit cu ceva localnici care dadeau la rama, fara succes (Cel de Sus sa le tina naravul pestilor!!). Ma dispera ca si aici sunt flamanzi ca la noi, care dau la rama si baga totul in traista. Nu reuseau sa inteleaga de ce le dau drumul la pesti. Bine, nu toti sunt asa, cunosc multa lume care elibereaza tot ce prind (majoritatea muscari. ce nu inteleg eu e de ce muscarii in marea lor majoritate elibereaza pestii si poarta un mare respect naturii. Iar printre restul procentajul e mult mai jos? are pescuitul la musca ceva in plus? iti vine mintea la cap daca te apuci de muscarit? Ma rog, probabil intrebari retorice.
poate o sa va intrebati de ce am dat la nimfa pe o apa atat scazuta si de limpede?. 1. pt ca-mi place si e prima optiune intotdeauna, 2. pt ca am vazut pestii la inceput si stateau pe fund, 3. desi apa era limpede, nu era de loc greu de apropiat de pesti pentru ca raul e ingust si plini de bolovani 4. in 3 ore am vazut o singura ridicare, a unui peste pe care l-am agatzat la nimfa dupa 20 de secunde (nu a vrut sa ii fac poza si, in timp ce scormoneam dupa aparat, dus a fost). bravo lui!!
oricum, una peste alta a fost o partida reusita, pesti nu prea mari, dar luptatori (vedeta zilei a fost un brookie de 37 cm), peisaj beton! singura problema, "black flies", niste musculitze spurcate care ataca in haita si care mi-au lasat un numar sanatos de umflaturi pe toate portiunile ramase descoperite. aveam cu mine un spray cu care daca te dai pe piele nu se mai apropie de tine o vreme mustele si tzantzarii dar am preferat sa nu-l folosesc din moment ce am pus mana pe pesti. Oricum, dupa doua zile nu mai am aproape nimic, cred ca incet incet o sa devin imun la chestiile astea.
ok mai las si pozele sa vorbeasca.

2 comments:

Anonymous said...

De la Wal-mart ai luat pestii aia?
;)

Anonymous said...

Foarte frumoasa iesirea, cat despre peisaj nu am cuvinte, pesti frumosi, bafta in continuare