Sunday, July 13, 2008

pe balta



azi am pus batzul de musca deoparte pentru ca apele s-au incalzit si au scazut, deci sezonul de pastravit in zona s-a cam dus. pentru un pastrav decent ar trebui sa conduc vreo doua ore si nu prea am chef, mai ales cu pretul benzinei pe cele mai inalte culmi. asa ca m-am vorbit cu unul dintre colegii de la lucru sa iesim pe o balta de care stia el, in cautarea bass-ului.
zis si facut, am beneficiat de kaiyak-ul sotiei lui ca mi-era lene sa imi umflu gonflabila, si pe la 4 jumate ne-am infiintat pe balta. prima impresie n-a fost cea mai favorabila, balta parea inecata de nuferi si alte plante acvatice. dar pe mijloc se vedea apa curata, asa ca i-am dat drumul. am folosit niste viermi artificiali, de la berkley, impregnati cu aroma, care mi-au adus in trecut cei mai multi bass-i. Manny dadea la un fel de soparle din silicon.





per ansamblu a fost destul de fain, un pic frustrant din cauza pestilor mici care ciupeau viermele in nestire si am avut o gramada de intepari in gol din cauza asta. au rezultat niste bass-i, insa cel mai mare peste pe care l-am prins eu fiind o stiuculitza. e o subspecie diferita de stiuca de pe la noi si care nu creste asa de mare. asta a fost una dintre cele mai mari pe care le-am prins de cand m-am mutat aici. denumirea in latina e essox niger, iar denumirea populara de aici e pickerel, spre deosebire de northern pike (essox lucius).






2 comments:

Anonymous said...

salut!
ma, voi cu halatele de la lucru iesiti la pescuit?
daca va vad astia v-ati ars
nu v-o reclamat nici un pacient pina acum ca va miros halatele a peste?

Dodi

sebastian said...

ma ce ochi ai:D
da tu ai auzit de masina de spalat???