Wednesday, July 9, 2008

cum se-ntoarce roata!!

HA ha ha ha!!! Acum doua zile ma laudam cu mustele mele letale. Ei bine, in seara asta am luat-o peste bot. Intr-o ora de pescuit la uscata am avut o singura prezentare, desi pestii se hraneau destul de activ. Si asta cu toate ca am schimbat vreo 5 mushte. Am prins doar la nimfa un singur peste, de care am abuzat si i-am facut n'shpe poze:D. Asta arata cat de imprevizibil e pastravul. Nu exista musca "panaceu" care o sa prinda in orice situatie. Exemplul asta e cu atat mai elocvent cu cat acum doua zile, aceleasi muste, in acelasi loc, aceleasi conditii, faceau ravagii.



2 comments:

Anonymous said...

Te-ai gandit vre-odata ca pestii au memorie ?
In afara de faptul ca pot fi selectivi si sa manance altceva decat ceea ce le dai, pot sa refuze mustele si pentru faptul ca au mai vazut asa ceva si nu reactioneza, mai ales dupa cum spui tu ai facut ravagii acolo cu cateva zile inainte.

sebastian said...

m-am gandit la asta, de aia am incercat si alte muste, cu alte forme, nu doar alte culori. si tot nimic. probabil se hraneau exclusiv cu vreun fel de musculitza pe care n-o vedeam eu sau mustele mele nu o imitau indeajuns.