Saturday, July 19, 2008

sandogardy pond

azi dimineatza m-am trezit devreme tare, (pe la 8 jumate) si atza la balta. ochisem pe google maps ca e o balta aci la 10 minute si am zis ca o sa-i dau o sansa.
ajung acolo, in 15 minute gonflabila e pe apa si da-i bataie. vreo doua ore nimic, doar vreo cateva ciupituri si ceva urmariri, pesti mici doar. asa ca in loc de pesti obiectivul aparatului s-a delectat cu nuferi. am o deosebita admiratie pentru florile astea, mai ales ca in tara sunt atat de rare. personal nu le-am vazut decat in delta si la felix. aici pot sa zic ca nu e balta fara nuferi.













mai pe la 12, cand deja ma gandeam sa o tai acasa ca incepuse soarele sa arda de numa, incep si pestii sa traga. intr-o ora am prins o gramada de pitici ca cel din ultima poza, dar si unul mai dolofan. largemouth bass. si puteti sa va dati seama de ce-i zice asa. momeala minune? soparla lui manny, de fapt o imitatie de triton, din silicon, care se misca excelent in apa. azi a dat rezultate mai bune decat gulp, de la berkley.






maine e in plan o alta balta, pe care nu am incercat-o inca. din satelit pare destul de putin adanca si plina de vegetatie, terenul perfect de vanatoare pt bass . sper sa nu ploua si sa ma trezesc la timp.

No comments: