Sunday, June 21, 2009

Romania, simply surprising

My previous post about Romania was not an optimistic one. I am still not optimistic, even if I'm not talking about fishing this time. Deforestation, chaotic construction policies, pollution are just a few factors that make Romania head in the wrong direction. Despite this, there are still plenty of beautiful things to observe. This is a selection of our favorite pictures from our trip:











































































7 comments:

Vlad said...

Doamne faine poze, au trecut anii de cand am fost ultima data in Apuseni, Cetatiile Ponorului, Focul Viu...ar fi pacat sa pierdem asa ceva !
Salutari Vlad

sebastian said...

mersi de aprecieri. ultima data cand am fost in Padis acum 4 ani am zis ca nu ma mai intorc. o gramada de gunoi, plus ca incepusera sa construiasca in zona cabana padis, deja "civilizatia" ajungea si acolo. dar s-a ivit ocazia de a merge din nou si am fost placut surprins de lipsa gunoaielor. probabil faptul ca eram in extrasezon a insemnat ceva si gheatza de pe cort de dimineatza m-a facut sa imi dau seama de ce sfarsitul lui mai nu e "sezon" inca. portiunea dintre ic ponor si padis e in plin proces de defrisare insa.

Dragos Bora said...

Foarte frumos mielul ala! :)
Ziele astea il vazusem pe cel de aici: http://outdoors.webshots.com/photo/2498891910075302677VCZQGB

Stefan said...

Super pozele! Mi-ai facut dor de Romania!

sebastian said...

mersi! lucrurile de genul asta ma mai atrag si pe mine acasa, in afara de familie.

davidco_m said...

Nu pot sa cred ca ai fost la mine in zona si nu ai venit sa te duc la niste lipani :( foarte aproape de padis :))

sebastian said...

scuze, chiar m-am gandit la tine dar a fost o chestie facuta in graba, mai aveam 3 persoane nepescari cu mine. de pescuit am pescuit f putin. data viitoare nu scapi!