Thursday, November 27, 2008

Blestemul somonului

Dupa aproape doua saptamani de vreme extrem de rece, urmata de ploi, am beneficiat si eu de Thanksgiving Day, care e o sarbatoare foarte mare aici la americani, una dintre cele 2 zile pe an (+ Craciunul) in care majoritatea oamenilor nu lucreaza (ma rog, sunt exceptii si aici). temperatura a urcat azi pana pe la 5-6 grade si cum ardeam de nerabdare sa ma merg la un peste, am considerat ca merita o incercare.

Apa era mai mare decat am vazut-o pana acuma anul asta, asa ca locul de pescuit nu a fost greu de ales: era singurul in care ma puteam apropia de apa cat de cat.


Dupa vreo 15 minute de tatonare, pescuind mai mult printre tufe scufundate, bazandu-ma pe amintiri cam pe unde ar fi portiuni fara agatzari, am primul atac. de fapt a fost o oprire subtila a firului, fara sa simt nici macar o piscatura. am fost aproape convins ca nimfa mi s-a agatzat pe fund de ceva. spre mirarea mea, acel ceva a prins viatza. si inca ce viatza!


Am impartit filmuletzul in trei:
LUPTA


CAPITULAREA

ELIBERAREA


Daca vreti calitate mai buna dati dublu click pe filmuletz, asta va va transfera pe site la youtube si acolo puteti incerca "watch in high quality" inca nu am reusit sa imi dau seama cum pot sa "ingrop" in postul asta varianta "high quality".

Apa era extrem de rece, pe unele lacuri din apropiere e pojghitza de gheatza deja, azi a fost probabil cea mai calda zi din ultimele 10 (in majoritate temeperatura maxima a fost negativa). La 5 minute dupa ce am intrat in apa imi erau deja amortite picioarele.


A fost cea mai scurta partida de pescuit de anul asta, pentru ca la vreo 10 minute dupa ce am eliberat pestele am tras o baitza de toata frumusetzea, la un metru de mal, in apa pana in gat. toate hainele de pe mine s-au grabit sa absoarba cat mai multa apa, asa ca o continuare a partidei era exclusa. noroc ca motorul masinii nici nu apucase sa se raceasca si ca stau la doar 12 minute de locul de pescuit. asa ca restul pestilor care asteptau nerabdatori sa isi masoare fortzele cu mustele mele au ramas cu o mare dezamagire. poate data viitoare. visul meu e sa pescuiesc pe o ninsoare "torentiala" si sa prind peste. sa speram ca anul asta o sa se indeplineasca.

3 comments:

Anonymous said...

ce frumos, chiar nu mi vine sa cred ce peste frumos si ce zone protejate si lipsite de gunoi.

sebastian said...

mai sunt gunoaie, nu chiar ca pe la noi. dar mai vezi cate un pet, o carpa sau un aragaz:D. raul cu pricina a fost unul dintre cele mai poluate ape din stat dar s-a refacut extraordinar in ultimii 10-15 ani. ceea ce ma face sa mai sper ca si la noi mai sunt ceva sanse.

Doru Ilcus said...

Mda pe la Sibiu au ramas amintirile de la pistruiati !
frumos blog ! felicitari !