Tuesday, March 31, 2009

Editie speciala-Aruba


Povestind cu un prieten mi-am adus aminte de niste poze facute anul trecut in Aruba. Am vrut sa le postez mai demult dar am acordat prioritate pozelor cu pesti si muste. Perioada asta e moarta pentru mine din punctul de vedere al pescuitului asa ca e momentul potrivit pentru a visa la un loc unde e tot timpul vara si poti sa inoti in ocean 365 de zile pe an. Am petrecut o saptamana acolo, putin pe plaja si in apa, si mai mult incercand sa surprindem frumusetea locurilor. Pestii nu au lipsit, dar m-am multumit sa ii admir in elementul lor si pentru prima data in viatza nu mi-am dorit sa fi avut unditza cu mine.

Enjoy!

















































s














2 comments:

catalin said...

exceptional!super poze,super loc!.... faina remarca precum ca a fost prima data in care nu ai simtit lipsa unditei....

sebastian said...

mersi d aprecieri! dupa aruba am zis ca nu ma mai pupa litoralul romanesc cate zile am. a fost o saptamana de vis, in care ne-am simtit ca acasa. Sunt o imensitate de chestii de facut, la preturi nu exagerat de piperate. plus ca poti sa alegi oricand intre o plaja de top, mai aglomerata si una pustie. iar localnicii sunt super amabili.