Sunday, December 28, 2008

sfarsit de sezon...inceput de sezon


Ultima iesire de anul asta....sezonul 2008 e gata in cateva zile, dar doar pentru a face loc sezonului 2009. Aici perioada inchisa e din 15 oct pana la 1 ianuarie pe toate raurile de pastrav, cu exceptia unor zone deschise tot timpul anului, cum e si portiunea pe care am pescuit in ultimele doua luni jumate.
Frigul nu e cel mai bun prieten al meu, sunt un tip comod, caruia ii place sa-i fie caldutz si bine. dar ardeam de nerabdare sa incerc ultima piesa de echipament pe care moshul mi-a adaugat-o la arsenal. mai multe detalii intr-un post viitor...:)




Raul arata binishor, mult mai scazut decat la ultima iesire acum 2 saptamani, dar inca deasupra mediei. 2008 a fost cel mai ploios an din istorie pentru statul New Hampshire. Dupa vreo jumate de ora de nimfarit, timp in care nu am avut nici o piscatura, mi se pare ca am vazut o urma de atac la suprafatza apei, intr-un loc cu apa mai linistita. era prea departe sa lansez nimfele, asa ca am schimbat rapid pe un streamer. in adancul sufletului ma gandeam ca-s nebun, apa e super rece, cu sloiuri de gheatza pe alocuri, asa ca nu imi inchipuiam pestii prea dornici sa urmareasca o naluca. dar surpriza, la a treia lansare simt atacul si batzul incepe sa isi faca datoria. rezultatul, o frumusetze de indigen. Putin cam amortit, dar in forma excelenta.







O scurta sedintza foto si e la loc in elementul sau.


Mai incerc, si dupa scurt timp insistentele imi sunt rasplatite cu un curcubeu dolofan. sunt surprins ca stremerul merge mai bine decat nimfele, ma gandeam ca pestii sunt acuma pe fund, asteptad sa le treaca ceva pe la maxim un centimetru distantza de gura. dar nu, uite ca se avanta dupa streamere pescuite intre ape, cu un fir floating si fara o o tona de lest pe carlig.














O ultima privire catre raul care a fost atat de darnic cu mine anul asta si sper sa continue pe acelasi ton si in 2009. Si inapoi acasa la caldurica. E timpul sa incep sa fac planuri pentru anul care vine....

8 comments:

Dragos Bora said...

"ultima piesa de echipament pe care moshul mi-a adaugat-o la arsenal. mai multe detalii intr-un post viitor...:)"

:-) Daca vrei sa stii, nici nu ne intereseaza! ;-) :-)

Echipament avem si noi, pe aici, prin Romania. New Hampshire nu prea avem pe aici, prin Romania... ... ... ;-(

sebastian said...

he, he! nu vroiam sa ma laud ci sa las loc pentru un review micutz la niste waders si bocanci de wading.
Iti aduc o vedere cu New Hampshire data viitoare cand vin in tara:P

Anonymous said...

super fain!e interesant ca i-ai luat la streamer si nu la nimfa!

sebastian said...

probabil ca au gandit economic: momeala mai mare merita un pic de alergatura, in comparatie cu un viermishor minuscul. deci teoria lui mishu se confirma:D. chestia e ca am recuperat streamerul f lent, cam jumatate din viteza optima de acum o luna jumate. in plus pestii erau la apa linistita, departe de curent. iar acolo e mult mai usor de dinamizat un streamer decat o nimfa

Anonymous said...

sa sthi ca aici si peshtii gandesc economic!:))asta dovedeshte ca nu exista nici o regula la pastrav...astept sa vad un articol si nu doar un coment vis-a-vis de echipament(ma refer la waders+bocanci)rapoarte pretz calitate,oferte bune s.a.m.d.....aaa sin inca ceva:LA MULTI ANI! pt tine special dar si celor care viziteaza blogul tau!

Anonymous said...

anonimul deasupra sunt eu...:)),scuze!

sebastian said...

Cata, nu cred ca sunt cel mai in masura sa compar oferte. pot cel mult sa imi dau cu parerea in legatura cu echipamentul pe care l-am folosit. La multi ani si tie!

Anonymous said...

pai asta shi ashteptam,sa iti dai cu parerea despre echipamente...hai nu fi modest ca te pricepi,nu zic ca esti exponential,dar am vrea sa auzim de la tine ce shi cum!:))